Emballager

EMBALLAGER

ARBEJDSOMRÅDER


Logo og visuel identitet


Kommunikation


Rumdesign og wayfinding


Grafiske materialer


Emballagedesign


Website

Storytelling som hyldevare

På et splitsekund skal emballagen fange forbrugerens opmærksomhed. Den skal skille sig ud på hylden. Ikke bare ved at se godt ud. Den skal sælge varen. Design af emballager er en kompleks genre, som kræver både kvantitativ og kvalitativ indsigt i markeder, kategorier og målgrupper. Siden 2002 har Fingerspitz* løst design- og kommunikationsopgaver for fødevarevirksomheder og mærkevarer indenfor fødevaresektoren. Hver gang handler det om at finde ind til produktets kernehistorie. Når den foldes rigtigt ud, lander varen i forbrugerens indkøbsvogn.

Gå på opdagelse i vores emballagedesign og branding af fødevarer her.

Gi' os et kald og bliv inspireret

ANNA AAGAARD

ADM. DIREKTØR
+45 22 64 38 03

MICHAEL GREVE

KONTAKTDIREKTØR
+45 30 91 37 37

KIRSTEN DALGAARD

KREATIV DIREKTØR
+45 22 64 38 63

Top