Sådan fik vi Fyn på landkortet for ferielystne danskere

EVENTYRET FYN

Opgaven til Fingerspitz*: Udvikl en kampagne for Eventyret Fyn, som gør Fyn attraktiv for feriesøgende danskere.

INDSATSER


Kommunikationskoncept


Visuel identitet


Kampagnestrategi


Kampagneudvikling


Online-markedsføring


SoMe - strategi og plan


Sådan fik vi Fyn på landkortet for feriesøgende danskere

Eventyret Fyn er sat i verden for at sprede det glade budskab: Fyn rummer hele pakken til den perfekte ferie fyldt med oplevelser. For at drage turister til øen blev vi bedt om at udvikle en kampagne frem mod sommeren 2016: Den skulle både sikre synlighed for feriesøgende danskere bosat uden for Fyn, og samtidig skulle den kunne fortælle historien om Eventyret Fyn.

Fyn husker du!

Det centrale løfte til målgruppen: En ferie på Fyn er en ferie, du husker.
Kampagnen lagde vægt på fynsk mangfoldighed og idyl – og gjorde Fyn synlig via massiv eksponering i beslutningsfasen og målrettet displayannoncering i samarbejde med 30 deltagende aktører. Kampagnen kørte i 16 uger.

 


Vil du også huskes for din online kampagne?

66 12 38 20

ANNA AAGAARD

ANNA AAGAARD

Adm. direktør & ejer 


aa@fingerspitz.dk 


M +45 22 64 38 03


MICHAEL GREVE

MICHAEL GREVE

Kontaktdirektør & ejer


mag@fingerspitz.dk


M +45 30 91 37 37


KIRSTEN DALGAARD

KIRSTEN DALGAARD
Kreativ direktør & ejer


kd@fingerspitz.dk


M +45 22 64 38 63


Top

Tilmeld nyhedsbrev

..og hold dig opdateret.

Tak for tilmelding - check din mail og bekræft venligst.