Sådan genfandt vi sjælen i en traditionsrig optikerkæde

HEIKO STUMBECK

Udfordringen til Fingerspitz*: Stram op på optikerkæden Heiko Stumbecks brandidentitet og kommunikation med udgangspunkt i deres klassiske og oprindelige værdier.

INDSATSER


Revidering af logo


Visuel identitet


Instore og butiksdeko


Kommunikationsmaterialer


Landingpage


Online-kampagner


SoMe


Sådan genfandt vi sjælen i en traditionsrig optikerkæde

Heiko Stumbeck er optikeren, der sætter en stor ære i at skabe brilleløsninger, som understøtter og styrker kundens personlighed og stil.
Som en del af løsningen greb vi tilbage i Heiko Stumbecks historie. I et nyt logo, som tog udgangspunkt i det oprindelige, lod vi virksomhedens værdier, sjæl og det gamle købmandsskab skinne igennem – som i den oprindelige butik.
Det unikke og personlige blev understreget af en moderne visuel strategi, som fungerer på tværs af både trykte og online-platforme.

Heiko Stumbecks nye logo udspringer af det oprindelige logo,
som kun eksisterede på facaden i butikken i Odense.
Fingerspitz* finpudsede og rentegnede logoet – så nu står både logo og identitet atter knivskarpt samtidig med, at de 
afspejler Heiko Stumbecks oprindelige sjæl og tradition.

fgz-spacerx2

Det var vigtigt at skabe en visuel og stærk kommunikation, som satte spot på personlighed og dét, at Heiko Stumbeck altid ser deres kunder i øjnene, før de sætter briller på dem.

ESBEN BJØRN

Projektleder

 


Vil du også huskes for din online kampagne?

66 12 38 20

ANNA AAGAARD

ANNA AAGAARD

Adm. direktør & ejer 


aa@fingerspitz.dk 


M +45 22 64 38 03


MICHAEL GREVE

MICHAEL GREVE

Kontaktdirektør & ejer


mag@fingerspitz.dk


M +45 30 91 37 37


KIRSTEN DALGAARD

KIRSTEN DALGAARD

Kreativ direktør & ejer


kd@fingerspitz.dk


M +45 22 64 38 63


 

Top

Tilmeld nyhedsbrev

..og hold dig opdateret.

Tak for tilmelding - check din mail og bekræft venligst.