Sådan genfandt vi sjælen i en traditionsrig optikerkæde

HEIKO STUMBECK

Udfordringen til Fingerspitz*: Stram op på optikerkæden Heiko Stumbecks brandidentitet og kommunikation med udgangspunkt i deres klassiske og oprindelige værdier.

INDSATSER


Revidering af logo


Visuel identitet


Instore og butiksdeko


Kommunikationsmaterialer


Landingpage


Online-kampagner


SoMe


Sådan genfandt vi sjælen i en traditionsrig optikerkæde

Heiko Stumbeck er optikeren, der sætter en stor ære i at skabe brilleløsninger, som understøtter og styrker kundens personlighed og stil.
Som en del af løsningen greb vi tilbage i Heiko Stumbecks historie. I et nyt logo, som tog udgangspunkt i det oprindelige, lod vi virksomhedens værdier, sjæl og det gamle købmandsskab skinne igennem – som i den oprindelige butik.
Det unikke og personlige blev understreget af en moderne visuel strategi, som fungerer på tværs af både trykte og online-platforme.

Heiko Stumbecks nye logo udspringer af det oprindelige logo,
som kun eksisterede på facaden i butikken i Odense.
Fingerspitz* finpudsede og rentegnede logoet – så nu står både logo og identitet atter knivskarpt samtidig med, at de 
afspejler Heiko Stumbecks oprindelige sjæl og tradition.

Det var vigtigt at skabe en visuel og stærk kommunikation, som satte spot på personlighed og dét, at Heiko Stumbeck altid ser deres kunder i øjnene, før de sætter briller på dem.


ESBEN BJØRN

Digital Projektchef

Gi' os et kald og bliv inspireret

ANNA AAGAARD

ADM. DIREKTØR
+45 22 64 38 03

MICHAEL GREVE

KONTAKTDIREKTØR
+45 30 91 37 37

KIRSTEN DALGAARD

KREATIV DIREKTØR
+45 22 64 38 63



Fingerspitz logo


Sverigesgade 5 sttv • DK-5000 Odense C • T +45 66 12 38 20 • info@fingerspitz.dk

Fingerspitz* er stolt sponsor af H.C. Andersen Festivals, Odense Håndbold og Odense Sport & Event

Top

Tilmeld nyhedsbrev

..og hold dig opdateret.

Tak for tilmelding - check din mail og bekræft venligst.