Sådan slog vi alle rekorder med Sega-kampagnen

 

SEGA - GARDINER - SKABE - MARKISER

Udfordringen til Fingerspitz*: Skab en online strategi, der kan etablere vores brand online og give os et stærkt digitalt DNA.

Indsatser:


Online strategi


Optimering af website


Grafisk look´n feel


Google Adwords kampagner


 

Sådan slog vi alle rekorder i online Sega-kampagne

Et år er gået siden Fingerspitz* overtog alle online indsatser for Sega A/S. Dengang havde Danmarks største gardin-leverandør ingen online aktiviteter og ønskede derfor en strategi for at etablere et stærkt digitalt DNA. Vores digitale team rettede straks blikket på data og har siden arbejdet intensivt med nøgleordet: Optimering, optimering, optimering. Optimering på brugerrejsen og optimering på søgeord og tekster.

Det gav en vækst i leads (altså kunder, der bestilte gardinbussen) på hele 30 %.
Og findes der noget bedre end, når markedsføringskroner giver afkast?
Nej, vel.

Se mere på
www.sega.dk

“Helt grundlæggende gik vi til opgaven med fokus på at gøre oplevelsen for kunden bedre. Det lyder jo egentlig simpelt nok. Men det kræver, at man er vedholdende og ved, hvordan man optimerer på processen undervejs, så man hele tiden kan øge konverteringsraten.”


ESBEN B. BJØRN

Digital Projektchef

Gi' os et kald og bliv inspireret

ANNA AAGAARD

ADM. DIREKTØR
+45 22 64 38 03

MICHAEL GREVE

KONTAKTDIREKTØR
+45 30 91 37 37

KIRSTEN DALGAARD

KREATIV DIREKTØR
+45 22 64 38 63



Fingerspitz logo


Sverigesgade 5 sttv • DK-5000 Odense C • T +45 66 12 38 20 • info@fingerspitz.dk

Fingerspitz* er stolt sponsor af H.C. Andersen Festivals, Odense Håndbold og Odense Sport & Event

Top

Tilmeld nyhedsbrev

..og hold dig opdateret.

Tak for tilmelding - check din mail og bekræft venligst.